تعویذات قرآنی

تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه (دعا و تعویذات قرآنی برای ازدواج با معشوق)

تعویذ محبت سوزاندنی | همه افراد به دنبال جلب محبت اشخاص مد نظر خود هستند و همواره برای آن تلاش می کنند. این شخص ممکن است معشوق، اعضای خانواده، دوستان و … باشد. فرقی ندارد به دنبال جلب محبت چه کسی باشید، اگر امر حلال باشد می توانید از طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه استفاده کنید و خیلی سریع معجزه آن را ببینید.

پرسش و پاسخ

در این مطلب از سایت آیه مجموعه ای کامل از انواع طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه با کاغذ، گلاب و پارچه، زغال و تکه چوب را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم علاوه بر آن به معرفی تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند، تعویذ محبت سوزاندنی روز یکشنبه، طلسم محبت فوری و تعویذمحبت سوزاندنی برای ازدواج با فلفل سیاه نیز خواهیم پرداخت تا مجموعه ای کامل برای دسترسی راحت کاربران فراهم کنیم.

تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه

در ادامه به انواع طلسم برای جلب محبت که باید در روز دوشنبه انجام شود خواهیم پرداخت که می توانید با توجه به امکانات در دسترس هر کدام را خواستید انجام دهید:

برای تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه باید 5 برگه کاغذ سفید برداشته و عبارت زیر را که مربوط به این طلسم سوزاندنی می باشد روی آن ها نوشته و هر دوشنبه هنگام غروب آفتاب در آتش بیندازید. فراموش نکنید از طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه تنها در امور حلال استفاده کنید.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه- گلاب و پارچه

یک نوع دیگر از تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه با استفاده از گلاب و پارچه است به این صورت که عزیمت زیر را با گلاب روی پارچه ای نوشته و در روز دوشنبه ساعت شمس یا مشتری در آتش بیندازید تا باعث بیقراری شدید معشوق گردید.

« 111 2 9 111 مما کو دو لام »

تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه – زغال

برای این مدل تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه باید عبارت زیر را با یک زغال روی کاغذی نوشته و هنگام غروب آفتاب روز دوشنبه آن کاغذ را بسوزانید و با خلوص نیت از خداوند بخواهید شما را در راه رسیدن به امر حلال یاری رساند.

« و و و ک ک ک ک ک فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »

تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه- تکه چوب

در باب تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه با استفاده از یک تکه چوب باید عبارت زیر را با آب روی یک تکه چوب نوشته و هنگام ظهر روز دوشنبه در آتش بیندازید.

« من طلبنى و من وجدنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانادیته »

تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند

برای تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند باید 20 دانه اسفند برداشته و در حالیکه آن ها را در آتش می سوزانید عبارت زیر را که مربوط به تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند می باشد زیر لب زمزمه کنید تا خیلی سریع و فوری باعث جلب محبت شوید.

« احضُروا قَلبَ (نام مطلوب) بن (نام مادر مطلوب) علی حب (نام شما) بن (نام مادر شما) اعدی افرید عمراحی هد علی قرار دینا ذهب »

تعویذ محبت سوزاندنی روز یکشنبه

طلسم محبت سوزاندنی روز یکشنبه به این صورت است که به مدت 5 هفته و هربار روز یکشنبه هنگام غروب آفتاب آتش کوچکی روشن کرده و عبارت زیر را حین اینکه آتش روشن است 7 مرتبه قرائت کنید. اگر نیت شما برای مورد حلال باشد این تعویذ محبت سوزاندنی همچون طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه معجزه خواهد کرد. به نحوی که حتی اگر بین شما و معشوق فاصله افتاده باشد به عنوان معجزه بازگشت معشوق هم تلقی می شود.

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَی. عَلَی الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »

تعویذ محبت فوری

اگر می خواهید خیلی سریع فرد مورد نظر را به سمت خود جذب کنید و او را شیفته سازید و زمان کافی برای طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه ندارید می توانید از طلسم محبت فوری استفاده کنید. در این راستا باید بعد از هر نماز واجب که می خوانید 7 مرتبه عبارت زیر که مربوط به طلسم محبت فوری است را قرائت کنید.

« اَللهُمَ لِیِّن لی قلب فلان بن فلان کَما لَیِّنتَ الحَدیدَ لِداوود وسَخِّرهُ لی کَما سَخَّرتَ ریحَ لِسُلَیمان »

تعویذ برای ازدواج – فلفل سیاه

در این مطلب با عنوان تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه که باعث تسخیر قلوب می شود، می خواهیم به طلسم سوزاندنی برای ازدواج با استفاده از دانه های فلفل سیاه بپردازیم. به این صورت که ابتدا آتش روشن کنید سپس 14 دانه فلفل سیاه برداشته و هر بار یکی را درون آتش بیندازید و عبارت زیر را که مربوط به طلسم سوزاندنی برای ازدواج است بخوانید تا به خواست خداوند و اگر پروردگار صلاح بداند به ازدواج با معشوق خود برسید. این طلسم برای جذب خواستگار نیز بسیار موثر می باشد.

« اللَّهُمَّ إِنَّ یُونُسَ بْنَ مَتَّى عَبْدَکَ دَعَاکَ فِی بَطْنِ الْحُوتِ وَ هُوَ عَبْدُکَ فَاسْتَجَبْتَ لَهُ‏ وَ أَنَا عَبْدُکَ أَدْعُوکَ فَاسْتَجِبْ لِی ثُمَّ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ علَرُبَّمَا کَانَتِ الْحَاجَهُ لِی فَأَدْعُو بِهَذَا الدُّعَاءِ فَأَرْجِعُ وَ قَدْ قُضِیَت‏ »

پرسش و پاسخ

در این مطلب به انواع تعویذ محبت سوزاندنی و فوری پرداختیم تا با توجه به شرایطی که دارید از آن ها استفاده کنید. همگی این طلسم ها بسیار کاربردی بوده و اگر امر حلال و مورد تایید خداوند باشد شما را به مراد دلتان می رساند. اما اگر می خواهید نتیجه این طلسم ها را همیشگی و دائمی کنید، علاوه بر خواندن دعا و استفاده از طلسم باید مهارت های لازم در زمینه برقراری ارتباط با دیگران به نحوی که مجذوب و شیفته شما شوند را نیز بدانید و در این مورد تلاشتان را انجام دهید. خداوند هم اگر متوجه تلاش شما برای یادگیری شود بیشتر به شما کمک خواهد کرد تا در مسیر صحیح به خواسته تان برسید.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا