دعای بازگشت همسر

دعای برگشت همسر به خانه ذکر و دعای قرآنی برگشت شوهر به زنش

دعای برگشت همسر به خانه | قصد داریم در این مطلب با عنوان دعای برگشت همسر به خانه، مجموعه ای از دعاهای توصیه شده برای افرادیکه همسرشان خانه را ترک کرده اند به صورت یک جا ارائه دهیم. امید است با خواندن این دعاها در زمینه دعای برگشت همسر به خانه در امر حلال خداوند کمک کند و همسرتان هر چه زودتر به خانه بازگردد.
پرسش و پاسخ دعای برگشت همسر به خانه شامل دعای برگشت زن به شوهرش، دعای برگشت شوهر به زنش، ذکر برای بازگشت همسر، دعای احضار همسر، دعای آشتی زن و شوهر از راه دور، دعای برگرداندن یار و دعای برگشتن فرزند به خانه می باشند.

دعای برگشت همسر به خانه

در مواردی که زن از ازدواج با شوهرش پشیمان شده باشد و خانه خود را ترک کند بایستی از دعای برگشت زن به شوهر استفاده کرد. دعای برگشت زن به شوهرش که در مجموعه دعای برگشت همسر به خانه است را ۱۴ روز هر بار ۷ مرتبه بخوانید تا با بیقراری شدید معشوق و دلتنگ کردن وی بتوانید او را به خانه برگردانید.
عناوین دعاهایی که در این مطلب از سایت ما مطالعه خواهید کرد عبارتند از:

« زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ »

دعای برگشت شوهر به زنش

اگر شوهری نسبت به زنش سرد شده باشد و تصمیم به جدایی بگیرد می توانید از دعای برگشت شوهر به زنش استفاده کنید. برای برگشت شوهر به زنش کافی است دعای زیر را هر روز صبح بعد از نماز بخوانید. امید است که با عزیز شدن نزد شوهر، رام کردن همسر رخ داده و او را مجدد به خود برگردانید.
« اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معمورة وبخدمتک موصولة وأعمالی عندک مقبولة »

ذکر برای بازگشت همسر

برای بازگشت همسرتان به خانه می توانید از ذکر برای بازگشت همسر در زیر مجموعه دعای برگشت همسر به خانه که در زیر آمده است استفاده کنید تا با وابسته کردن همسر به هدف خود برسید. به این صورت که ذکر برای بازگشت همسر را باید ۴۰ مرتبه با خلوص نیت تکرار کنید.
« اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ  بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَما اَلَّفْتَ »

دعای برگشت شوهر به زنش

در مواردی که بخواهید همسرتان را سریع احضار کنید می توانید از دعای احضار همسر که در مجموعه دعای برگشت همسر به خانه است استفاده کنید تا با دیوانه کردن محبوب او را خیلی سریع به سمت خود جذب کنید. دعای احضار همسر که در زیر آمده است را بعد از نماز بخوانید.
« هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئًا مَذْکُورًا »

دعای آشتی زن و شوهر از راه دور

اگر بین زن و شوهری دعوا پیش آمده و با هم قهر هستند و در حال حاضر از هم جدا می باشند می توانید از دعای آشتی زن و شوهر از راه دور استفاده کنید تا با رفع کدورت و دلتنگ کردن با هم آشتی کنند. دعای آشتی زن و شوهر از راه دور را هنگام غروب آفتاب با خلوص نیت رو به قبله بخوانید.
« بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا »

دعای برگرداندن یار در یک روز

اگر یارتان از شما فاصله گرفته و خواستار جدایی شده دعای برگرداندن یار که در زیر آمده است را هر روز ۱۴ مرتبه بخوانید. فراموش نکنید دعای برگرداندن یار نیز مانند دیگر دعاها در مجموعه دعای برگشت همسر به خانه بایستی در امر حلال استفاده شود تا بازگشت سریع غائب اتفاق بیفتد.
« وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش) وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ »

دعا برای برگشتن فرزند به خانه

برای افرادی که فرزندشان از خانه فراری است توصیه شده است که دعای برگشتن فرزند به خانه که همان سوره مبارکه توحید است را بخوانند تا مهر و محبت خانواده به دل فرزند بیفتد و هر چه سریعتر بازگردد.
در آخر نیز مانند همیشه به این نکته توجه کنید که خواندن دعا بسیار خوب بوده و منجر به ارتباط برقرار کردن با خداوند و در خواست کمک از وی می شود. اما همانطور که پروردگار نیز می فرماید علاوه بر نشستن و عبادت کردن بهتر است خود نیز تلاش کنید و بدانید از این به بعد با چه مهارت ها و تکنیک هایی با همسر خود رفتار کنید تا بتوانید با هم زندگی خوبی داشته باشید و جدایی بین شما رخ ندهد.
بیشتر بخوانید:

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا