دعای بیقراری معشوق

دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور ذکر و دعای عشق شدید دیوانه وار

دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور | در این مطلب مجموعه ای از بهترین و مجرب ترین دعاها در زمینه دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم تا بتوانید اگر به فردی علاقه دارید و از شما فاصله گرفته است، با دلتنگ کردن معشوق او را به سمت خود جذب کنید و منجر به بازگشت معشوق شوید.

دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور

مجموعه دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور که در اینجا درباره آن صحبت می کنیم شامل دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور، دعای دلتنگ کردن معشوق فوری، دعای دلتنگی شدید، دعای بیقراری معشوق از راه دور، دعای عشق دیوانه وار از راه دور، دعای بیقراری معشوق و دعا برای شیرین شدن می باشد و همگی در امر حلال کاربرد دارد و توصیه می شود.
پرسش و پاسخ توجه داشته باشید استفاده از این دعاها در امر غیرحلال و حرام نه تنها نتیجه ای ندارد بلکه موجب شور بختی نیز می گردد.
اگر فرد مورد نظر از شما دور است و می خواهید او را هر چه بیشتر دلتنگ و شیفته خود کنید می توانید از دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور استفاده کنید تا با جلب محبت محبوب او را برای خود بیقرار سازید. دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور به این صورت است که باید آیه الکرسی را هنگام طلوع صبح ۷ مرتبه بخوانید و این کار را به مدت ۷ روز ادامه دهید.

دعای دلتنگ کردن معشوق فوری

اگر معشوق از شما فاصله گرفته و می خواهید هر چه سریع تر او را به سمت خود برگردانید می توانید از دعای دلتنگ کردن معشوق فوری برای برگشتن شخصی که رفته استفاده کنید که در زیر آمده است و خود در مجموعه ی دعای دلتنگ کردن فرد از راه دور می باشد.
عناوین دعاهایی که در این مطلب از سایت ما مطالعه خواهید کرد عبارتند از:

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

دعای دلتنگی شدید

اگر بین شما و معشوق دلخوری پیش آمده و همین امر باعث فاصله گرفتن وی از شما شده است می توانید دعای دلتنگی شدید معشوق را ۱۰۰ مرتبه تکرار کنید تا با رفع کدورت حاصله محبوب به شدت دلتنگ شما شود.
« لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین »

دعای بیقراری معشوق از راه دور

دعای بیقراری معشوق از راه دور که در مجموعه دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور قرار می گیرد را می توانید ۱۱ مرتبه بخوانید و به سمت باد فوت کنید با این نیت که با بیقراری معشوق بتوانید او را دلتنگ خود کنید.
پرسش و پاسخ « اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من وسعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعای عشق دیوانه وار از راه دور

برای اینکه بتوانید محبوب خود را دیوانه وار عاشق خود کنید می توانید از دعای عشق دیوانه وار از راه دور که در زیر آمده است استفاده کنید و آن را بعد از هر نماز ۷ مرتبه با نیت عشق دیوانه وار و دلتنگ کردن معشوق از راه دور بخوانید.
« يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه »

دعا برای بیقراری معشوق

دعای بیقراری معشوق که در زیر آمده است را اگر هنگام غروب آفتاب بخوانید باعث دلتنگ شدن محبوب مورد نظر می شود و معجزه بازگشت معشوق محسوب می گردد.
« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ »

دعا برای شیرین شدن

اگر بخواهید خود را نزد محبوب شیرین کنید بهتر است در روز جمعه ۱۰۰۰ مرتبه ذکر « الودود » را به یک میوه بهشتی خوانده و آن را به خورد وی دهید تا با عزیز شدن نزد معشوق برای همیشه در دلش جای بگیرید.

دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور

در نهایت به یاد داشته باشید دعا و خواندن آن به انسان آرامش می دهد و کار گشا خواهد بود اما بهتر است در کنا خواندن دعا نیز سعی کنیم در مورد رفتارها و حرکات خود فکر کنیم. اینکه چه رفتارهایی منجر می شود فرد محبوب از ما دلخور شود و فاصله بگیرد و اینکه چه مهارت ها و تکنیک هایی را به کار ببریم تا بتوانیم محبوب را به زندگی خود برگردانیم و از آن به بعد چگونه رفتار کنیم که بدون رنجش یکدیگر به خواسته های خود برسیم.
بیشتر بخوانید:

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا