دعای بازگشت همسر

دعای علاقه و دیوانه کردن همسر و احترام متقابل و اهمیت دادن به یکدیگر

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم.

دعای علاقه و دیوانه – دعا برای عاشق کردن و محبت کردن شوهر به زن و دعا برای افزایش علاقه شوهر به زنش . برای عاشق کردن شوهر چه دعایی بخوانیم؟ دعا برای افزایش علاقه مرد به زن چیست؟ دعا برای ایجاد عشق و محبت بین دو نفر – دعای علاقه و دیوانه.

دعای علاقه و دیوانه کردن همسر

مهر و محبت افزون بین زن و شوهر به عوامل بسیاری بستگی دارد که مهمترین آنها احترام متقابل می باشد.
هرکدام از آنان وظایفی در قبال یکدیگر دارند که با انجام این وظایف محبت بیشتری از همسر خود دریافت می کنند.
پرسش و پاسخ احترام و اهمیت دادن به همسر، مهیا کردن شرایط مناسب زندگی، همراهی همسر در امور مختلف، پرهیز از بحث و مجادله ‏های بی ‏نتیجه، توجه به خواسته ‏های جنسی ، صداقت و امانت و فداکاری و گذشت، از جمله اموری است که مراعات آن می‏تواند در جلب محبت مؤثر باشد.  دعای علاقه و دیوانه
علاوه بر همه ی این امور دعاهایی نیز وجود دارد که با خواندن آنها می توان به جلب محبت امیدوار شد.

دعا برای افزایش محبت بین زن و شوهر

روش افزایش محبت شوهر به زن
زن و شوهر هر کدام وظایفی را در قبال یکدیگر دارند که انجام این وظایف می تواند محبت زن و شوهر نسبت به یکدیگر را روزافزون کند.
این وظایف عبارتند از:
احترام متقابل و اهمیت دادن به یکدیگر
فراهم کردن شرایط مناسب زندگی
همراهی با همسر در کارهای مختلف
پرهیز از بحث و مجادله های بی ثمر
توجه به خواسته های جنسی طرف مقابل
صداقت، امانت، فداکاری و گذشت
دعا برای ایجاد عشق و علاقه بین دو نفر

دعای علاقه و محبت شوهر به زن

۴۴۴ مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد:
یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل
در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید:
الف: ۱۰۰۱ مرتبه ذکر یا وَدود  را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند  و به انها داده تا از آن بخورند.
ب: بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید.
پرسش و پاسخ تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم.

دعا و طلسم دیوانه کردن همسر

نکات مهم دعا افزایش محبت شوهر به زن و برعکس:
بجای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش و بجای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش را بگویید.
در این دستور دوم نمیتوان دعا را بر شربت و چیزهای مایع خواند ولی در دستور اولی می توانید بر روی مایعات و شربت شیرین نیز بخوانید.
اگر بین زن و شوهری اختلاف باشد به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن یازده بار صلوات بفرستید مُحِبّ هم شوند
دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخوانید به این نیت که  محبت شما در دل شخص مورد نظر بیفتد. دعای علاقه و دیوانه
بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه
خواندن آیه ۲۶ سوره ال عمران برای ۹۵ بار و خواستن محبت از خدا نیز بسیار موثر است.
با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد خوانده شود. در ابتدای عمل سه مرتبه صلوات بر پیامبر و خاندان پاکش بفرستد و سپس دعای زیر را سیصدو هفتاد مرتبه بخواند:
بسم الله الرحمن الرحیم
قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .)
در هنگام قرائت مطلوبش را در مقابلش تجسم کند. در خاتمه نیز سه مرتبه صلوات بفرستد.
خواندن کامل سوره طه  و ۳۰ بار خواندن آیه آخر سوره توبه پس از نیمه شب جمعه در محبت بین زوجین  خیلی موثر است.
قرائت این آیات را به مدت یک هفته به صورت مداوم انجام دهید و توجه داشته باشید که در این حین هیچ یک از نمازهایتان قضا نشود.

دعا و طلسم دیوانه کردن همسر

نکات و روش های اخلاقی برای افزایش محبت زن و شوهر
جدای از دعا شما با استفاده از نوع رفتار و شخصیت خود و اصلاح کارهایی که ممکن است سبب جدایی بین شما و همسرتان می شود ، میتوانید رابطه خود را بهبود داده شوهر خود را جذب کنید .
شما همچنین با خواندن این مطالب میتوانید روش های خود را اصلاح کرده و موجب افزایش محبت شوهر به خودتان و برعکس شوید :
۱۰ روش فوق العاده برای افزایش عشق و محبت در یک رابطه عاشقانه
راه های بهبود رابطه زناشویی زن و شوهر و افزایش صمیمیت
۱۰ روش موثر و مفید برای ایجاد عشق و محبت بین شما و همسرتان

دعا های برای افزایش علاقه

اگر بین شما و همسرتان اختلاف به وجود آمده است به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلواتفرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن ۱۱ بار صلوات بفرستید تا محبت بین شما افزایش یابد.
محبت را باید از خدا خواست و ۹۵ بار خواندن آیه ۲۶ سوره آل عمران برای برآورده شدن این حاجت بسیار موثر است.
«قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ»
«بگو: «بارالها! مالک حکومتها تویی به هر کس بخواهی حکومت می بخشی و از هر کس بخواهی حکومت را می گیری، هر کس را بخواهی عزت می دهی و هر که را بخواهی خوار می کنی. تمام خوبیها به دست توست تو بر هر چیزی قادری.»

دعا محبت شوهر به زنش چیست؟

برای افزایش محبت شوهر به زن پس از نیمه شب جمعه سوره طه را به طور کامل بخوانید و به دنبال آن آیه آخر سوره توبه را بخوانید: دعای علاقه و دیوانه کردن شوهر
«فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ»
«اگر آنها (از حق) روی بگردانند (نگران مباش) بگو: خداوند مرا کفایت می کند هیچ معبودی جز او نیست بر او توکل کردم و او صاحب عرش بزرگ است»
پرسش و پاسخ همچنین توصیه شده است که برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر آیه فوق را ۳۰ مرتبه پس از نیمه شب جمعه تکرار کنید.
آیات زیر برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است. این آیات را به تعداد ۱۰ مرتبه بعد از نماز صبح تلاوت کنید و پس از آن از خداوند درخواست جلب مهر و محبت کنید: دعای علاقه و دیوانه
«یحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ» (آیه ۱۶۵ سوره بقره)
«قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ» (آیه ۳۱ سوره آل عمران)
«إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِی لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ حَنِیفًا وَ مَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِینَ» آیه ۷۹ سوره انعام)
«وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَ لَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ» (آیه ۶۳ سوره انفال)
«وَ قَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیوْمَ لَدَینَا مَکِینٌ أَمِینٌ» (ایه ۵۴ سوره یوسف)
«وَ أَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِّنِّی وَ لِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی» (آیه ۳۹ سوره طه)
«إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا» (آیه ۱۰۳ سوره آل عمران)
«اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّی یوقَدُ مِن شَجَرَهٍ مُّبَارَکَهٍ زَیتُونَهٍ لَّا شَرْقِیهٍ وَلَا غَرْبِیهٍ یکَادُ زَیتُهَا یضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَىٰ نُورٍ یهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یشَاءُ وَیضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیءٍ عَلِیمٌ» (آیه ۳ سوره نور)

دعا برای ایجاد عشق و محبت بین دو نفر

ذکر و دعا محبت شوهر به زن
برای افزایش محبت شوهرتان نسبت به خودتان هفت مرتبه به طرف او این ذکرها را بخوانید:
«یا عزیز یا حمید یا مجید یا فعال لما یرید»
این کار را هفته ای چند بار انجام بدهید.
بیشتر بخوانید:

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا