دعای ازدواج

دعا ازدواج با معشوق – دعا و ذکر های قرآنی برای ازدواج فوری

افرادی که دبنال بهترین طلسم ازدواج هستند، این طلسم برایشان مفید عمل خواهد کرد و به آن ها کمک می کند ازدواج کنند. بهترین طلسم ازدواج فقط برای امر حلال است. برای موثر واقع شدن باید بهترین طلسم ازدواج که در زیر آمده است را روی برگه نوشته و در امام زاده ای قرار دهید تا با جلب محبت به خواسته خود برسید.

دعا ازدواج با معشوق – افراد بسیاری هستند که به سن ازدواج رسیده اند ولی هنوز نتوانسته اند بنا به دلایلی ازدواج کنند. به همین دلیل در این مطلب از سایت اثر مجموعه ای از بهترین طلسم ازدواج را فراهم آورده ایم. درواقع بهترین طلسم های ازدواج اگر به درستی و در امر حلال استفاده شوند خیلی سریع به فرد کمک می کند به مراد دلش برسد و بتواند با معشوق، فرد مورد نظر یا هرکسی که ویژگی های مورد نظر را داشته باشد ازدواج کند. دعا ازدواج با معشوق

دعا ازدواج با معشوق

مجموعه بهترین طلسم ازدواج که در اینجا آمده شامل بهترین طلسم ازدواج، طلسم ازدواج با شخص مورد نظر، طلسم ازدواج فوری، بهترین طلسم ازدواج با معشوق، طلسم ازدواج سریع دختر و طلسم رضایت خانواده برای ازدواج می باشد.
پرسش و پاسخ بهترین طلسم ازدواج
افرادی که دبنال بهترین طلسم ازدواج هستند، این طلسم برایشان مفید عمل خواهد کرد و به آن ها کمک می کند ازدواج کنند. بهترین طلسم ازدواج فقط برای امر حلال است. برای موثر واقع شدن باید بهترین طلسم ازدواج که در زیر آمده است را روی برگه نوشته و در امام زاده ای قرار دهید تا با جلب محبت به خواسته خود برسید.
« وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ »
طلسم ازدواج با شخص مورد نظر
اگر از فردی خوشتان آمده و به دنبال ازدواج با وی هستید طلسم ازدواج با شخص مورد نظر که جزو بهترین طلسم های ازدواج است به شما کمک می کند به هدف تان برسید. برای این هدف باید طلسم ازدواج با شخص مورد نظر را روی برگه ای نوشته و نزد خود نگه دارید.
« بسم الله الرحمن الرحیم..آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ.لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »
طلسم ازدواج فوری
طلسم ازدواج فوری از بهترین طلسم ازدواج برای افرادی است که می خواهند فورا ازدواج کنند. طلسم ازدواج فوری که در زیر آمده است همان آیات مطهر سوره مبارک طه است که فرد باید آن را ۱۱۴ مرتبه بخواند.
بهترین طلسم ازدواج با معشوق
اگر فرد خواهان معشوق خود باشد و بخواهد با وی ازدواج کند می تواند از بهترین طلسم ازدواج با معشوق استفاده کند تا با جلب محبت معشوق دل او را بدست آورد و بتواند با معشوق خود ازدواج کند. بهترین طلسم ازدواج با معشوق را که در زیر آمده است روی کاغذی نوشته و همراه خود داشته باشید و قبل از ملاقات با معشوق از روی طلسم ازدواج خوانده و نیت ازدواج کنید تا ازدواج با معشوق میسر گردد.
پرسش و پاسخ « یاودود یاذا العرش المجید یامبدی یا معید یافعال بما یرید اسالک بنور وجهک الذی ملا ارکان عرشک وبقدرتک التی قدرت بها على جمیع خلقک وبرحمتک التى وسعت کل شی لا اله الا انت یاغیاث المستغیثین اغثنی اجیبوا ایتها الارواح الروحانیه خدام هذا الاسم الشریف واخرقوا الحجب وتسلطوا على روحانیه ف ابن ف واجلبوه بالمحبه الشدیده الدائمه والموده القویه المستدیمه حتى لایستطیع ان یفارقنی طرفه عین ولا اقل من ذلک بحق الذی قال لسموات والارض اتیا »
طلسم ازدواج سریع دختر
اگر دختر خانمی خواستگار ندارد یا فرد مناسبی را برای ازدواج پیدا نکرده است، بهترین طلسم ازدواج برای وی طلسم ازدواج سریع دختر می باشد. به این منظور باید طلسم ازدواج سریع دختر که در زیر آمده است را ۷ مرتبه روی برگه ای نوشته و به مدت ۴۰ روز بعد از هر نماز واجب بخواند. این امر موجب جذب خواستگار و ازدواج سریع دختر می شود. (ذکر یا ودود )
« رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن »
طلسم رضایت خانواده برای ازدواج
اگر قصد ازدواج با شخصی را دارید که یکی از خانواده ها ناراضی هستند و رضایت به ازدواج نمی دهند می توانید از طلسم رضایت خانواده برای ازدواج استفاده کنید که در مجموعه بهترین طلسم ازدواج قرار می گیرد. برای این امر کافی است طلسم رضایت خانواده برای ازدواج را که در زیر آمده است را ۱۰۰۰ مرتبه بخوانید.
« رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ »
در کنار مجموعه بهترین طلسم ازدواج که در بالا آمده است و به ازدواج با فرد مورد نظر کمک می کند بهتر است راه هایی برای کسب جذابیت بیشتر و مهارت عاشق کردن دیگران را بیاموزیم تا بتوانیم هر زمان خواستیم با فرد مورد نظر و مورد علاقه ازدواج کنیم.
ذکر برای ازدواج با معشوق
به غیر از ذکر الله الصمد برای ازدواج با معشوق و چند مورد دیگر که در همین مطلب به آنها پرداختیم انواع ذکر ، دعا و طلسم برای ازدواج با معشوق را در مطالب دیگری از دعاجو به شرح زیر می توانید مطالعه فرمایید :
پرسش و پاسخ ذکر یا فتاح برای ازدواج با معشوق ، ذکر یا آخر برای ازدواج با معشوق ، ذکر یا لطف برای ازدواج با معشوق و ذکر یا ودود برای ازدواج با معشوق همگی در مطلبی تحت عنوان ذکر یا فتاح برای ازدواج آمده است.
دعای ازدواج با معشوق از راه دور، دعا برای ازدواج با فرد مورد نظر علوم ماورا و دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق را در مطلبی تحت عنوان دعای ازدواج با معشوق مطالعه کنید .
دعا برای ازدواج پسران ، دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر، دعا برای ازدواج دختر مجرد، دعای ازدواج با معشوق، دعا برای ازدواج از امامان و دعا برای ازدواج از آیت الله بهجت را در مطلبی تحت عنوان دعا مخصوص ازدواج دنبال کنید .
نگاه کنید به دعای جلب محبت پسر برای ازدواج .
ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق و سوره ای از قرآن برای رسیدن به معشوق را نیز در مطلبی تحت عنوان چه دعایی بخوانیم تا به معشوق خود برسیم؟ دنبال کنید.
دعای فوری برای ازدواج با معشوق، دعای ازدواج با شخص مورد نظر، دعا برای ازدواج موفق با معشوق و دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم را در مطلبی تحت عنوان دعا برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی مطالعه بفرمایید.
دعا برای جور شدن ازدواج، دعا برای جواب مثبت گرفتن در خواستگاری و دعا برای ازدواج موفق را دنبال کنید در دعای مخصوص خواستگاری.
دعای عاشق کردن دختر، طلسم جذب دختر و دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه را در مجموعه دعای عاشق کردن دختر مطالعه فرمایید .
ذکر الله الصمد برای ازدواج
علاوه بر کاربرد ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق می توان برای موارد دیگری مثل ذکر الله صمد برای ازدواج با معشوق نیز استفاده کرد. ذکر الله الصمد برای ازدواج بسیار مجرب است و به فرد کمک می کند تا بتواند به رابطه پایدار و ازدواج برسد. ذکر الله الصمد برای ازدواج به این صورت است که ویژگی های فرد مورد نظر که می خواهید با او ازدواج کنید را تصور کرده و ۳۰۰۰ مرتبه با توکل به خداوند متعال ذکر الله الصمد برای ازدواج را تلاوت کنید.( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق ) ( همچنین نگاه کنید به طلسم عشق فوری )
ذکر یا فتاح بعد از نماز صبح
همان طور که در بسیاری از توضیحات مطلب ذکر یا فتاح برای ازدواج مطالعه فرمودید . ذکر یا فتاح بعد از نماز صبح بسیار مجرب است. ذکر یا فتاح بعد از نماز صبح علاوه بر ازدواج با معشوق کار برد بسیار عالی بدست آوردن چشم برزخی را به همراه دارد که اگر مومنی ۷۰ روز روزه بگیرد و در هر روز بعد از نماز صبح ۳۲۰ مرتبه ذکر یا فتاح را قرائت کنید آنگاه خداوند به وی آن  خواسته را ارزانی می دارد.التماس دعا .
ذکر دعای نادعلی برای ازدواج
ذکر دعای نادعلی برای ادواج جرو قویترین ذکر برای ازدواج با معشوق است. دستوالعمل این دعا اینگونه است که به مدت هفت روز بعد از نماز صبح و بعد از نیت کردن برای ازدواج یک دور دعای نادعلی برای ازدواج که در زیر آمده است را قرائت می کنید.
« نادِ عَلیّاً مَظهَرَ العَجائِب تَجِدهُ عَوْناً لَکَ فِی النَّوائِب لی اِلَی اللهِ حاجَتی وَ عَلَیهِ مُعَوَّلی کُلَّما اَمَرتَهُ وَ رَمَیتُ مُنقَضی فی ظِلِّ اللهِ وَ یُضِلِلِ اللهُ لی اَدعُوکَ کُلَّ هَمٍّ وَ غَمٍّ سَیَنجَلی بِعَظَمَتِکَ یا اللهُ بِنُبُوَّتِکَ یا مُحَمَّدُ بِوَلایَتِکَ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ اَدرِکنی بِحَقِّ لُطفِکَ الخَفیِّ اللهُ اَکبَرُ اَنَا مِن شَرِّ اَعدائِکَ بَرِیءٌ اللهُ صَمَدی مِن عِندِکَ مَدَدی وَ عَلَیکَ مُعتَمِدی بِحَقِّ إِیّاکَ نَعبُدُ وَ إِیّاکَ نَستَعینُ یا اَبَا الغَیْثِ اَغِثْنی یا اَبَاالحَسَنَیْنِ اَدْرِکنی یاسَیفَ اللهِ اَدرِکنی یا بابَ اللهِ اَدرِکنی یاحُجَّةَ اللهِ اَدرِکنی یا وَلِیَّ اللهِ اَدرِکنی بِحَقِّ لُطفِکَ الخَفیِّ یا قَهّارُ تَقَهَّرْتَ بِالقَهرِ وَ القَهرُ فی قَهرِ قَهرِکَ یا قَهّارُ یا قاهِرَ العَدُوِّ یا والِیَ الوَلِیِّ یا مَظْهَرَ العَجائِبِ یا مُرتَضی عَلِیٌّ رَمَیْتَ مَن بَغی عَلَیَّ بِسَهمِ اللهِ وَ سَیفِ اللهِ الْقاتِلِ اُفَوِّضُ اَمری اِلَی اللهِ اِنَّ اللهَ بَصَیرٌ بِالْعِبادِ وَ اِلهُکُم اِلهٌ واحِدٌ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الرَّحمنُ الرَّحیم اَدرِکنی یا غیاثَ المُستَغیثینَ یا دَلیلَ المُتَحَیِّرِینَ یا اَمانَ الخائِفینَ یا مُعینَ المُتَوَکِّلینَ یا رَاحِمَ المَساکینَ یا اِلهَ العالَمَینَ بِرَحمَتِکَ وَ صَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ الِهِ اَجمَعینَ وَ الحَمدُ للِهِ رَبِّ العالَمینَ »
ترجمه دعای نادعلی :
بخوان علی را که مظهر صفات عجیبه است. تا یاری کننده تو باشد در سختی ها این بنده پیوسته به خدا نیازمند است. و من در امورم به او تکیه کرده ام و امور گذشته و آینده ام را به او وا می گذارم. برای رفع هر ناراحتی تو را می خوانم. تا مشکل حل و مسائل روشن گردد قسم به بزرگیت ای خدا و به پیامبری ات ای محمد و به ولایت تو ای علی ای علی ای علی. مرا در یاب بحق لطف پنهانت. الله اکبر و من از شر دشمنانت بیزاری می‌جویم. خدای بی نیاز از سوی تو یاری می‌شوم و بر تو اعتماد دارم به حق ایاک نعبد و ایاک نستعین. ای پدر کمک ای پدر حسنین مرا در یاب ای شمشیر خدا ای حجت خدا، ای ولی خدا مرا در یاب. به حق لطف پنهانت ای غالب و غلبه کننده، ای دوست دوست خدا. ای مظهر صفات عجیبه. ای علی یقین دارم هرکه بخواهد ظلم نماید، تو به شمشیر کشنده او را از پای در می آوری من تمام امورم را به تو واگذارمی کنم. به درستی او بصیر بر بندگان است و فرماید: خدای شما خدای واحد است و غیر از او خدایی نیست و بخشنده و مهربان است. مرا در یاب ای فریاد رس فریاد خواهان، ای راهنمای سر گردانان، ای امان ده ترسندگان، ای یاری دهنده پناه آورندگان، ای رحم کننده بر فقرا، ای خدا به رحمتت مرا دریاب و درود فرست بر محمد و آل او و ستایش برای جهانیان است.
ذکر یا فتاح برای ازدواج
ذکر یا فتاح را برای ازدواج باید به مدت هفت روز بعد از نماز های پنج گانه قرائت کنید . ذکر یا فتاح برای ازدواج در هر مرحله باید ۱۲۵ مرتبه قرائت شود. اگر در این هفت روز روزه بگیرید قدرت اجابت ذکر یا فتاح ۷۰ برابر می شود.
ذکر یا آخر برای ازدواج
ذکر یا آخر برای ازدواج خوب است و برای افرادی نتیجه بهتری داده است که از همسره قبلی جداشده باشند و ترس از بزرگ کردن تنهایی فرزندان و تنها بودن آنها را می ترساند. همسره قبلی شما فوت کرده و از تنهایی خسته شده اید ؟ فرد خواصی را در نظر دارید یا اهمیتی برایتان ندارد فقط خواستار ازدواج مناسب هستید ؟ در تمامی این موارد ذکر یا آخر برای ازدواج بهترین گزینه است. به مدت هفت روز بعد از نماز های پنج گانه یک دور تسبیح قرائت شود . توجه داشته باشید اگر مانند ذکر یا فتاح برای ازدواج در این هفت روز روزه گرفته شود تا پایان سال قمری صد در صد دعای شما اجابت می شود.
ذکر یا فتاح برای گشایش
ذکر یا فتاح برای گشایش کاره بسته بسیار توصیه شده است. ۱۳۵ مرتبه بعد از نماز صبح قرائت شود . بهتر است تا زمانی که کار بسته باز نشده باشد آن را ادامه دهید . در زمان ذکر یا فتاح برای گشایش کار می توانید مانند ذکر یا فتاح برای ازدواج هفت روز اول را روزه بگیرید. دعای گشایش کار بسته شده همچنین دعای گشایش کار و روزی ، موکل برای گشایش کار و … را می توانید در مطلبی تحت عنوان دعای مخصوص گشایش کار دنبال کنید.
ذکر یا لطیف برای ازدواج
« لطیف » نیز یکی دیگر از اسمهای اعظم آفریدگار می باشد. آیا فردی از اقوام یا آشنایان وقت ازدواجش رسیده و خود تمایل به این کار ندارد؟ فردی به دلیل طلاق یا فوت همسر تنها شده و شما تمایل دارید برای سرو سامان گرفتنش دعا کنید ؟ ذکر یا لطیف برای ازدواج بیشتر در همین موارد کاربرد داشته است. دستور العمل ذکر یا لطیف برای ازدواج به این صورت است که بعد از نماز صبح به مدت هفت روز ۷۷۷ مرتبه ذکر یا لطیف را قرائت می کنید. قبل از قرائت باید نیت کنید که ۷۷۷ مرتبه ذکر یا لطیف را می خوانم برای اینکه فلانی فرزند فلانی ( نام مادرش گفته شود) هرچه زود تر ازدواج مبارکی نماید. مانند ذکر یا فتاح برای ازدواج ذکر یا لطیف برای ازدواج نیز اگر همراه با روزه گرفتن باشد قدرتش ۷۰ برابر می شود. می توانید دعای کن فیکون برای باز گشت معشوق را در مطلبی تحت عنوان دعا برای دیدن معشوق در بیداری مطالعه فرمائید.
پرسش و پاسخ ذکر یا ودود برای ازدواج
اگر در بین نماز های مغرب و عشا به مدت یک هفته ذکر یا ودود را برای ازدواج و به نیت آن نود و نه مرتبه قرائت کنید . در همان ماه ازدواج خواهید کرد ولی اگر ذکر یا ودود برای ازدواج با فردی خواص بکار رود باید بعد از اتمام ۹۹ مرتبه قرائت ذکر یا ودود نام فرد مورد نظر و نام مادرش سه مرتبه گفته شود. در ذکر یا ودود برای ازدواج مدت زمان اجابت دعا می تواند تا نه ماه هم زمان بگیرد. ذکر یا  ودود برای ازدواج را مانند ذکر یا ودود برای محبت باید بدون فاصله قرائت کنید.در ذکر یا ودود برای حاجت نحوه نیت کردن مثال زده شده است .ذکر یا فتاح برای ازدواج مکمل بسیار قدرتمندی برای ذکر یا ودود برای ازدواج می باشد.
دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج
در روز چهارشنبه بعد نماز صبح ۷ مرتبه الحمدالله و ۷۰ صلوات قرائت می کنید . هر بار که این عمل را انجام می دهید باید یک نقطه روی کاغذی بی خط بکشید در مجموع ۷۷ نقطه . حال نام دختر به همراه نام مادر وی همچنین نام پسر و نام مادرش را به ترتیب ذکر شده بر کاغذ بنویسید . دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج مخصوص دختر و پسر است یعنی اگر دختر در گذشته ازدواج کرده باشد و دیگر دختر نباشد نمی شود از این دستورالعمل برای وی استفاده کرد. اگر پسر نیز ازدواج دومش باشد یا طلاق گرفته باشد باز نیز دستورالعمل مذکور اجابت نمی شود. برگ سفید گفته شده را در آتش بیفکنید و خاکسرش را بر باد بدهید. این دعای به مدت یک هفته پایدار بوده و هر هفته می توانید آنرا اجرا کنید تا ازدواج صورت بگیرد.
دعای زبان بند قوی برای مخالفان ازدواج
نام افرادی که مخالف ازدواج هستند را باید در یک کاغذ بی خط بنویسید و کاغذ را تا کنید. نخ و سوزنی را که با پولی که به شما هدیه داده شده است خریداری کرده اید آمده کنید. بعد از نماز صبح روز چهارشنبه ۷ مرتبه دعای زیرا را قرائت نموده و بعد از هر بار قرائت یک دور کاغذ را بدوزید و بگویید بستم زبان مخالفان ازدواج فلانی فرزند فلانی (نام مادر) با فلانی فرزند فانی(نام مادر). سپس کاغذ را در آتش بیندازید. مانند دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج ، دعای زبان بند قوی برای مخالفان ازدواج نیز یک هفته پایدار است.
« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »
دعای بستن زبان اشخاص از راه دور
برای استخدام یا اجرای معامله ای نگران هستید ؟ دعای بستن زبان اشخاص از راه دور مشکل شما را حل می کند. دوستان ناخواسته ممکن از اطلاعاتی را از شما افشا کنند که برای شما فاجعه به همراه داشته باشد دعای بستن زبان اشخاص از راه دور در این زمینه بسیار کار آمد است. دشمنان با حرف های راست یا دروغ موقعیت مادی و معنوی شما را تحدید می کنند؟ دعای بستن زبان اشخاص از راه دور در این زمینه معجزه می کند . سوره وقعه که در زیر آمده است را حفظ کنید و هر گاه احساس خطر کردید آن را یک دور کامل قرائت کنید . معجزه می کند فقط به شرط آنکه لحظه قرائت آرامش داشته باشید.
پرسش و پاسخ « إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ ﴿١﴾ لَیْسَ لِوَقْعَتِهَا کَاذِبَةٌ ﴿٢﴾ خَافِضَةٌ رَافِعَةٌ ﴿٣﴾ إِذَا رُجَّتِ الأرْضُ رَجًّا ﴿٤﴾ وَبُسَّتِ الْجِبَالُ بَسًّا ﴿٥﴾ فَکَانَتْ هَبَاءً مُنْبَثًّا ﴿٦﴾ وَکُنْتُمْ أَزْوَاجًا ثَلاثَةً ﴿٧﴾ فَأَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ ﴿٨﴾ وَأَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ ﴿٩﴾ وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ ﴿١٠﴾ أُولَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ ﴿١١﴾ فِی جَنَّاتِ النَّعِیمِ ﴿١٢﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿١٣﴾ وَقَلِیلٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿١٤﴾ عَلَى سُرُرٍ مَوْضُونَةٍ ﴿١٥﴾ مُتَّکِئِینَ عَلَیْهَا مُتَقَابِلِینَ ﴿١٦﴾ یَطُوفُ عَلَیْهِمْ وِلْدَانٌ مُخَلَّدُونَ ﴿١٧﴾ بِأَکْوَابٍ وَأَبَارِیقَ وَکَأْسٍ مِنْ مَعِینٍ ﴿١٨﴾ لا یُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلا یُنْزِفُونَ ﴿١٩﴾ وَفَاکِهَةٍ مِمَّا یَتَخَیَّرُونَ ﴿٢٠﴾ وَلَحْمِ طَیْرٍ مِمَّا یَشْتَهُونَ ﴿٢١﴾ وَحُورٌ عِینٌ ﴿٢٢﴾ کَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَکْنُونِ ﴿٢٣﴾ جَزَاءً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿٢٤﴾ لا یَسْمَعُونَ فِیهَا لَغْوًا وَلا تَأْثِیمًا ﴿٢٥﴾ إِلا قِیلا سَلامًا سَلامًا ﴿٢٦﴾ وَأَصْحَابُ الْیَمِینِ مَا أَصْحَابُ الْیَمِینِ ﴿٢٧﴾ فِی سِدْرٍ مَخْضُودٍ ﴿٢٨﴾ وَطَلْحٍ مَنْضُودٍ ﴿٢٩﴾ وَظِلٍّ مَمْدُودٍ ﴿٣٠﴾ وَمَاءٍ مَسْکُوبٍ ﴿٣١﴾ وَفَاکِهَةٍ کَثِیرَةٍ ﴿٣٢﴾ لا مَقْطُوعَةٍ وَلا مَمْنُوعَةٍ ﴿٣٣﴾ وَفُرُشٍ مَرْفُوعَةٍ ﴿٣٤﴾ إِنَّا أَنْشَأْنَاهُنَّ إِنْشَاءً ﴿٣٥﴾ فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْکَارًا ﴿٣٦﴾ عُرُبًا أَتْرَابًا ﴿٣٧﴾ لأصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٣٨﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿٣٩﴾ وَثُلَّةٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿٤٠﴾ وَأَصْحَابُ الشِّمَالِ مَا أَصْحَابُ الشِّمَالِ ﴿٤١﴾ فِی سَمُومٍ وَحَمِیمٍ ﴿٤٢﴾ وَظِلٍّ مِنْ یَحْمُومٍ ﴿٤٣﴾ لا بَارِدٍ وَلا کَرِیمٍ ﴿٤٤﴾ إِنَّهُمْ کَانُوا قَبْلَ ذَلِکَ مُتْرَفِینَ ﴿٤٥﴾ وَکَانُوا یُصِرُّونَ عَلَى الْحِنْثِ الْعَظِیمِ ﴿٤٦﴾ وَکَانُوا یَقُولُونَ أَئِذَا مِتْنَا وَکُنَّا تُرَابًا وَعِظَامًا أَئِنَّا لَمَبْعُوثُونَ ﴿٤٧﴾ أَوَآبَاؤُنَا الأوَّلُونَ ﴿٤٨﴾ قُلْ إِنَّ الأوَّلِینَ وَالآخِرِینَ ﴿٤٩﴾ لَمَجْمُوعُونَ إِلَى مِیقَاتِ یَوْمٍ مَعْلُومٍ ﴿٥٠﴾ ثُمَّ إِنَّکُمْ أَیُّهَا الضَّالُّونَ الْمُکَذِّبُونَ ﴿٥١﴾ لآکِلُونَ مِنْ شَجَرٍ مِنْ زَقُّومٍ ﴿٥٢﴾ فَمَالِئُونَ مِنْهَا الْبُطُونَ ﴿٥٣﴾ فَشَارِبُونَ عَلَیْهِ مِنَ الْحَمِیمِ ﴿٥٤﴾ فَشَارِبُونَ شُرْبَ الْهِیمِ ﴿٥٥﴾ هَذَا نُزُلُهُمْ یَوْمَ الدِّینِ ﴿٥٦﴾ نَحْنُ خَلَقْنَاکُمْ فَلَوْلا تُصَدِّقُونَ ﴿٥٧﴾ أَفَرَأَیْتُمْ مَا تُمْنُونَ ﴿٥٨﴾ أَأَنْتُمْ تَخْلُقُونَهُ أَمْ نَحْنُ الْخَالِقُونَ ﴿٥٩﴾ نَحْنُ قَدَّرْنَا بَیْنَکُمُ الْمَوْتَ وَمَا نَحْنُ بِمَسْبُوقِینَ ﴿٦٠﴾ عَلَى أَنْ نُبَدِّلَ أَمْثَالَکُمْ وَنُنْشِئَکُمْ فِی مَا لا تَعْلَمُونَ ﴿٦١﴾ وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ النَّشْأَةَ الأولَى فَلَوْلا تَذَکَّرُونَ ﴿٦٢﴾ أَفَرَأَیْتُمْ مَا تَحْرُثُونَ ﴿٦٣﴾ أَأَنْتُمْ تَزْرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّارِعُونَ ﴿٦٤﴾ لَوْ نَشَاءُ لَجَعَلْنَاهُ حُطَامًا فَظَلْتُمْ تَفَکَّهُونَ ﴿٦٥﴾ إِنَّا لَمُغْرَمُونَ ﴿٦٦﴾ بَلْ نَحْنُ مَحْرُومُونَ ﴿٦٧﴾ أَفَرَأَیْتُمُ الْمَاءَ الَّذِی تَشْرَبُونَ ﴿٦٨﴾ أَأَنْتُمْ أَنْزَلْتُمُوهُ مِنَ الْمُزْنِ أَمْ نَحْنُ الْمُنْزِلُونَ ﴿٦٩﴾ لَوْ نَشَاءُ جَعَلْنَاهُ أُجَاجًا فَلَوْلا تَشْکُرُونَ ﴿٧٠﴾ أَفَرَأَیْتُمُ النَّارَ الَّتِی تُورُونَ ﴿٧١﴾ أَأَنْتُمْ أَنْشَأْتُمْ شَجَرَتَهَا أَمْ نَحْنُ الْمُنْشِئُونَ ﴿٧٢﴾ نَحْنُ جَعَلْنَاهَا تَذْکِرَةً وَمَتَاعًا لِلْمُقْوِینَ ﴿٧٣﴾ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّکَ الْعَظِیمِ ﴿٧٤﴾ فَلا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ ﴿٧٥﴾ وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَوْ تَعْلَمُونَ عَظِیمٌ ﴿٧٦﴾ إِنَّهُ لَقُرْآنٌ کَرِیمٌ ﴿٧٧﴾ فِی کِتَابٍ مَکْنُونٍ ﴿٧٨﴾ لا یَمَسُّهُ إِلا الْمُطَهَّرُونَ ﴿٧٩﴾ تَنْزِیلٌ مِنْ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿٨٠﴾ أَفَبِهَذَا الْحَدِیثِ أَنْتُمْ مُدْهِنُونَ ﴿٨١﴾ وَتَجْعَلُونَ رِزْقَکُمْ أَنَّکُمْ تُکَذِّبُونَ ﴿٨٢﴾ فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ ﴿٨٣﴾ وَأَنْتُمْ حِینَئِذٍ تَنْظُرُونَ ﴿٨٤﴾ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْکُمْ وَلَکِنْ لا تُبْصِرُونَ ﴿٨٥﴾ فَلَوْلا إِنْ کُنْتُمْ غَیْرَ مَدِینِینَ ﴿٨٦﴾ تَرْجِعُونَهَا إِنْ کُنْتُمْ صَادِقِینَ ﴿٨٧﴾ فَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ ﴿٨٨﴾ فَرَوْحٌ وَرَیْحَانٌ وَجَنَّةُ نَعِیمٍ ﴿٨٩﴾ وَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنْ أَصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٩٠﴾ فَسَلامٌ لَکَ مِنْ أَصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٩١﴾ وَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنَ الْمُکَذِّبِینَ الضَّالِّینَ ﴿٩٢﴾ فَنُزُلٌ مِنْ حَمِیمٍ ﴿٩٣﴾ وَتَصْلِیَةُ جَحِیمٍ ﴿٩٤﴾ إِنَّ هَذَا لَهُوَ حَقُّ الْیَقِینِ ﴿٩٥﴾ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّکَ الْعَظِیمِ ﴿٩٦﴾ »
دعای زبان بند شدید
دعای زبان بند شدید را که در این قسمت برای شما مطرح می کنیم از قدرتمند ترین دعای های زبان بند جهان می باشد. از شرایط استمرار و پاییداری این دعای رعایت شروط آمده در مطلب دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت می باشد. اگر به مدت ۱۷ روز در ماه مبارک رمضان با زبان روزه بعد از نماز صبح سوره واقعه را از حفظ قرائت کنیم تا یک سال در مقابل شدید ترین بلایایی که می شود با بد گویی بر ما فرود آید حفظ می شویم. مانند دعای زبان بند قوی برای ازدواج لازم نیست در روز چهار شنبه شروع به اجرای دستور العمل کنیم .
بیشتر بخوانید:

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا