دعای ازدواج

دعا جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج دایمی و صددرصد تضمینی

اگر دختری بخواهد به قصد ازدواج محبت پسری را به سمت خود جذب کند می تواند از دعای جلب محبت پسر برای ازدواج کمک بگیرد. با خواندن این دعا که در زیر آمده است هر روز 70 مرتبه میتواند عشق خود را در دل پسر مورد نظر انداخته و به هدف خود که ازدواج با معشوق است برسید.

دعا جذب پسر مورد علاقه | سایت اثر در این نوشته خود سعی کرده است بهترین دعا جذب پسر مورد علاقه را به عزیزانی که به دنبال جلب محبت پسر مورد علاقه خود به نیت ازدواج هستند را معرفی کند.

افرادی که به دنبال بدست آوردن پسری هستند و به وی دسترسی ندارند می توانند از دعای جلب محبت پسر از راه دور استفاده کنند. دعای جلب محبت پسر از راه دور که در زیر آمده است را ۱۱۴ مرتبه بخوانید.
از جمله می توان به دعای جلب محبت پسر از راه دور، دعای جذب پسر مورد علاقه، دعای جلب محبت پسر برای ازدواج، دعای عاشق کردن پسر و دعای جلب محبت سریع اشاره کرد که همگی بسیار مجرب و کارامد هستند.

دعا جذب پسر مورد علاقه

امید است پروردگار متعال عنایت فرماید و به خواسته خود برسید و پسر مورد نظر را برای ازدواج جذب خود کنید.
« الْکُفْرُ، فَاغْفِرْ لی‏ ما بَیْنَهُما یا مَنْ اِلَیْهِ مَفَرّی‏ آمِنّی‏ مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ »
دعای جذب پسر مورد علاقه
دعای جذب پسر مورد علاقه که در زیر آمده است به خواننده آن دعا کمک می کند در امر حلال بتواند پسر مورد علاقه خود را جذب کند. دعا جذب پسر مورد علاقه
دعای جذب پسر مورد علاقه که در زیر آمده است را با آب زعفران روی بشقاب سفیدی نوشته و سپس با آن شربتی تهیه کرده و به فرد مورد نظر دهید اینگونه با بیقراری شدید معشوق مهر شما به دل پسر افتاده و برای ازدواج پیش قدم می گردد. دعا جذب پسر مورد علاقه
« انَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا. لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِکَ وَمَا تَأَخَّرَ وَیُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ وَیَهْدِیَکَ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا. وَیَنصُرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا »
پرسش و پاسخ دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
اگر دختری بخواهد به قصد ازدواج محبت پسری را به سمت خود جذب کند می تواند از دعای جلب محبت پسر برای ازدواج کمک بگیرد. با خواندن این دعا که در زیر آمده است هر روز ۷۰ مرتبه میتواند عشق خود را در دل پسر مورد نظر انداخته و به هدف خود که ازدواج با معشوق است برسید. دعا جذب پسر مورد علاقه
« هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا لِیُدْخِلَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَیُکَفِّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَکَانَ ذَلِکَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِیمًا »

دعای عاشق کردن پسر

دعای عاشق کردن پسر که در زیر آمده است را میتوانید بخوانید و به سمت پسر مورد نظر خود فوت کنید و از خدا بخواهید در امر حلال وی با نیت ازدواج عاشق شما شود. دعای عاشق کردن پسر بسیار مجرب است و نتیجه مطلوبی دارد. دعا جذب پسر مورد علاقه
« اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ »
دعای جلب محبت سریع
عزیزانی که به دنبال جلب محبت سریع و فوری شخصی خاص هستند باید دعای جلب محبت سریع که در زیر آمده است را روی کاغذی نوشته و هنگام ملاقات با فرد مورد نظر همراه خود داشته باشند. امید است به لطف خداوند دعای جلب محبت سریع اثر کرده و با دیوانه کردن محبوب بتوانید به هدف خود برسید. دعا جذب پسر مورد علاقه
« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »
بهترین طلسم ازدواج
افرادی که دبنال بهترین طلسم ازدواج هستند، این طلسم برایشان مفید عمل خواهد کرد و به آن ها کمک می کند ازدواج کنند. بهترین طلسم ازدواج فقط برای امر حلال است. برای موثر واقع شدن باید بهترین طلسم ازدواج که در زیر آمده است را روی برگه نوشته و در امام زاده ای قرار دهید تا با جلب محبت به خواسته خود برسید.(نگاه کنید به دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر)
« وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ »
پرسش و پاسخ

طلسم ازدواج با شخص مورد نظر

اگر از فردی خوشتان آمده و به دنبال ازدواج با وی هستید طلسم ازدواج با شخص مورد نظر که جزو بهترین طلسم های ازدواج است به شما کمک می کند به هدف تان برسید. برای این هدف باید طلسم ازدواج با شخص مورد نظر را روی برگه ای نوشته و نزد خود نگه دارید. دعا جذب پسر مورد علاقه
« بسم الله الرحمن الرحیم..آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ.لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »
طلسم ازدواج فوری
طلسم ازدواج فوری از بهترین طلسم ازدواج برای افرادی است که می خواهند فورا ازدواج کنند. طلسم ازدواج فوری که در زیر آمده است همان آیات مطهر سوره مبارک طه است که فرد باید آن را ۱۱۴ مرتبه بخواند.(همچنین نگاه کنید به طلسم محبت)
بهترین طلسم ازدواج با معشوق
اگر فرد خواهان معشوق خود باشد و بخواهد با وی ازدواج کند می تواند از بهترین طلسم ازدواج با معشوق استفاده کند تا با جلب محبت معشوق دل او را بدست آورد و بتواند با معشوق خود ازدواج کند. بهترین طلسم ازدواج با معشوق را که در زیر آمده است روی کاغذی نوشته و همراه خود داشته باشید و قبل از ملاقات با معشوق از روی طلسم ازدواج خوانده و نیت ازدواج کنید تا ازدواج با معشوق میسر گردد. دعا جذب پسر مورد علاقه
« یاودود یاذا العرش المجید یامبدی یا معید یافعال بما یرید اسالک بنور وجهک الذی ملا ارکان عرشک وبقدرتک التی قدرت بها على جمیع خلقک وبرحمتک التى وسعت کل شی لا اله الا انت یاغیاث المستغیثین اغثنی اجیبوا ایتها الارواح الروحانیه خدام هذا الاسم الشریف واخرقوا الحجب وتسلطوا على روحانیه ف ابن ف واجلبوه بالمحبه الشدیده الدائمه والموده القویه المستدیمه حتى لایستطیع ان یفارقنی طرفه عین ولا اقل من ذلک بحق الذی قال لسموات والارض اتیا »
پرسش و پاسخ طلسم ازدواج سریع دختر
اگر دختر خانمی خواستگار ندارد یا فرد مناسبی را برای ازدواج پیدا نکرده است، بهترین طلسم ازدواج برای وی طلسم ازدواج سریع دختر می باشد. به این منظور باید طلسم ازدواج سریع دختر که در زیر آمده است را ۷ مرتبه روی برگه ای نوشته و به مدت ۴۰ روز بعد از هر نماز واجب بخواند. این امر موجب جذب خواستگار و ازدواج سریع دختر می شود. دعا جذب پسر مورد علاقه
« رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن »

طلسم رضایت خانواده برای ازدواج

اگر قصد ازدواج با شخصی را دارید که یکی از خانواده ها ناراضی هستند و رضایت به ازدواج نمی دهند می توانید از طلسم رضایت خانواده برای ازدواج استفاده کنید که در مجموعه بهترین طلسم ازدواج قرار می گیرد. برای این امر کافی است طلسم رضایت خانواده برای ازدواج را که در زیر آمده است را ۱۰۰۰ مرتبه بخوانید.
« رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ »
گاهی در مسیر زندگی، انسان با مسائل و مشکلاتی مواجه می شود که شاید تا به حال به حل آنها فکر نکرده است پس ابزاری نیز برای مواجه با آنها ندارد اثر در این مطلب به حل یکی از همین گرفتاری ها می پردازد.
انواع دعا مخصوص ازدواج و دعاهای مرتبط با آن را که شامل دعا برای ازدواج پسران، دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر، دعا برای ازدواج دختر مجرد، دعای ازدواج با معشوق، دعا برای ازدواج از امامان، دعا برای ازدواج از آیت الله بهجت می شود در ادامه این مطلب مطالعه خواهید کرد. دعا جذب پسر مورد علاقه
دعا برای ازدواج پسران
یکی از پر کاربرد ترین دعای مخصوص ازدواج همین دعا برای ازدواج پسران است که در زیر به نمایش گذاشته شده است. این دعا را باید سی صد بار قبل از نماز صبح به مدت یک هفته بدون صدا قرائت کنید.
« رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر »
دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر
از قدیمی ترین، موثر ترین و قدرتمند ترین دعا های موجود که در زمینه ازدواج بیشترین نتیجه را داده است دعای زیر است که به دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر معروف است ۷۲ مرتبه قبل از نماز صبح و همچنین ۷۲ مرتبه بعد از نماز مغرب و عشا خوانده شود.
«  وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا  » «  وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى » «  اَللهمَ ارْزُقْنی زَوْجَهً صالِحَهً وَدوداً وَلوُداً شَکوُراً قَنوعاً غَیوراً اِنْ اَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَاِنْ اَسَاءْتُ غَفَرَتْ وَاِنْ ذَکَرْتُ اَللّهَ تَعالیَ اَعانَتْ وَاِنْ نَسیتُ ذَکَّرَتْ وَاِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِها حَفِظَتْ وَ اِنْ دَخَلْتُ عَلَیْها سَرَّتْنی وَاِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَ اِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَاِنْ اَقْسَمْتُ عَلَیْها اَبَرَّتْ قَسَمِی وَاِنْ غَضَبْتُ عَلَیْها اَرْضَتْنی یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرامِ هَبْ لی ذالِکَ فَاِنَّما اَسْئَلَهَ وَلا اَجِدُ اِلّا ما مَنَنْتَ وَاَعَطَیْتَ  »

دعا برای ازدواج دختر مجرد

دعای زیر را باید یک دور تسبیح بعد از نماز صبح به مدت ۲۱ روز بخوانید، دعا برای ازدواج دختر مجرد هم یکی از دعاهای پر استفاده و از دسته دعا مخصوص ازدواج می باشد.
« ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ »
پرسش و پاسخ دعای ازدواج با معشوق
اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود می باشید می توانید دعای فوری ازدواج با معشوق که در زیر آمده است را روزی ۱۰۰ مرتبه بخوانید. انشاالله دعای فوری برای ازدواج با معشوق که از سری دعاهای مخصوص ازدواج است اثر کرده و هر چه سریعتر با معشوق خود ازدواج کند. دعا جذب پسر مورد علاقه
« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین
دعا برای ازدواج از امامان
حضرت امام علی (ع)  در مورد کسانی که مایل به ازدواج بوده و خواستار همسری خوب هستند فرموده است :
دو رکعت نماز که در هر رکعت بعد از سوره حمد سوره مبارکه یاسین خوانده شود و بعد از نماز ۱۰۰ مرتبه بگوید ((الحمدلله)) و سپس بگوید :
« اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَةً صَالِحَةً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا اَسئله و لا اَجدُ اِلّا مامنَنتَ وَاَعطَیت »
دعا برای ازدواج از آیت الله بهجت
در این قسمت از دعا مخصوص ازدواج به پیشنهادی که حضرت آیت الله بهجت در این مورد می دادند می پردازیم. حضرت آیت‌الله بهجت  رحمه‌الله در موارد بسیاری که مردم برای مشکلات ازدواج و یا پیدا کردن شغل مناسب و نیز دیگر مشکلات زندگی، راه‌حلی می‌خواستند، آنها را به خواندن نماز جعفر علیه‌السلام رهنمون می‌شدند. دعا جذب پسر مورد علاقه
ایشان می‌فرمودند: « نماز جعفر را به‌ترتیب و دعایی که در کتاب زادالمعاد آمده است بخوانید». همچنین می‌فرمودند: «بعد از نماز و ادعیۀ آن به سجده روید و با چشم گریان اگرچه با قطرۀ اشکی که چشم تَر شود اشک بریزید و حاجتتان را بخواهید».
بیشتر بخوانید:

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا