تعویذات قرآنی

تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند و دعای قرآنی جذب کننده سریع معشوق

برای طلسم محبت سوزاندنی با اسفند 20 دانه اسفند را برداشته و در آتش بیندازید. همزمان با سوختن دانه های اسفند طلسم زیر را بخوانید تا جاییکه اسفندها کاملا بسوزند. تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند بسیار فوری باعث جلب محبت معشوق می گردد.

تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند عنوان این مطلب از آیه می باشد. البته همانطور که همه عزیزان می دانید واژه “اسپند” صحیح است ولی به صورت عامیانه اکثر افراد می گویند: “اسفند”. از این به بعد هر جا در متن به کلمه اسفند اشاره شد منظور همان اسپند خواهد بود.
علاوه بر این مورد چند نمونه طلسم محبت سوزاندنی دیگر نیز معرفی خواهیم کرد که شامل طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه، طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه، طلسم محبت سوزاندی روی کاغذ، طلسم محبت سوزاندنی فوری، طلسم محبت فوری و لسم محبت سوزاندنی مجرب می باشند. دقت داشته باشید هر نوع طلسم تنها در امور حلال به کار رود وگرنه استفاده از آن ها برای موارد حرام تبعات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند

برای طلسم محبت سوزاندنی با اسفند 20 دانه اسفند را برداشته و در آتش بیندازید. همزمان با سوختن دانه های اسفند طلسم زیر را بخوانید تا جاییکه اسفندها کاملا بسوزند. تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند بسیار فوری باعث جلب محبت معشوق می گردد.

پرسش و پاسخ

« احضُروا قَلبَ (نام مطلوب) بن (نام مادر مطلوب) علی حب (نام شما) بن (نام مادر شما) اعدی افرید عمراحی هد علی قرار دینا ذهب »

دعای محبت سوزاندنی

یکی از معروف ترین طلسم ها برای ایجاد محبت و دیوانه کردن محبوب، تعویذ محبت سوزاندنی با فلفل سیاه است که اگر در کنار تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند انجام دهید احتمال رسیدن به خواسته خود را چند برابر بیشتر خواهید کرد. برای این کار 41 عدد دانه فلفل سیاه را برداشته به هر کدام عبارت مربوط به طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در زیر آمده است را بخوانید و آن ها را دانه دانه درون آتش بیندازید. اگر خداوند صلاح بداند محبت فرد مورد نظر را بدست خواهید آورد.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

تعویذ محبت روز دوشنبه

اگر به دانه های فلفل سیاه یا اسفند برای اجرای تعویذ محبت سوزاندنی دسترسی نداشتید می توانید طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه را استفاده کنید. برای این کار 5 برگه کاغذ بردارید و روی هر کدام عبارت زیر که مربوط به طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه هست را بنویسید. سپس هر دوشنبه هنگام غروب آفتاب آتشی کوچک تهیه کرده و یکی از برگه را درون آن بیندازید. تعویذ محبت سوزاندنی روز دوشنبه نسبت به طلسم محبت سوزاندنی با اسفند زمان بیشتری می برد اما تاثیر آن شما را شگفت زده خواهد کرد و باعث بیقراری شدید معشوق می شود. حتی در موارد جدایی به عنوان معجزه بازگشت هم اثر می کند.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

تعویذ محبت سوزاندنی روی کاغذ

آب نماد روشنی و پاکی است و در هر موردی تاثیر شگرفی دارد. در طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ عبارت زیر را با آب روی تکه ای کاغذ بنویسید و سپس پنجشنبه شب پس از خواندن نماز مغرب و عشا، کاغذ را در هوای آزاد و در مسیر باد بسوزانید. طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ همچون طلسم محبت سوزاندنی با اسفند و سایر طلسم ها تنها در مورد حلال گره گشا خواهد بود.

« اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعــه الساعــه الساعــه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعــه الساعــه الساعــه النار النار النار »

تعویذ محبت سوزاندنی فوری

اگر به دنبال طلسمی چاره ساز و سریع الاثر هستید، تعویذ محبت سوزاندنی فوری نیز در کنار طلسم محبت سوزاندنی با اسفند پیشنهاد می شود. در این راستا عبارت زیر را که مربوط به تعویذ محبت سوزاندنی فوری هست را به تکه ای زغال بخوانید و آن را در آتش بیندازید تا هر چه سریعتر باعث رفع کدورت گردد.
« ا ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه »

تعویذ محبت فوری

اگر به دنبال یک طلسم محبت فوری بدون نیاز به سوزاندن هستید می توانید از طلسم محبت فوری استفاده کنید. به این صورت که پس از به جا آوردن نماز صبح با خلوص نیت 14 مرتبه عبارت مربوط به طلسم محبت فوری که در زیر آمده است را بخوانید.

پرسش و پاسخ

« إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

تعویذ محبت سوزاندنی مجرب

در این بخش از مطلب تعویذ سوزاندنی با اسفند می خواهیم به معرفی یک طلسم محبت سوزاندنی مجرب و شگفت انگیز بپردازیم. برای طلسم محبت سوزاندنی مجرب ابتدا وضو گرفته و شب هنگام در زمان نیمه شب شرعی آتشی کوچک تهیه کرده و عبارت زیر را 14 مرتبه با خلوص نیت تکرار کنید. این طلسم باعث تسخیر قلب و ایجاد عشق فوری می گردد.

« اَللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ یا رَبِّ یا رَبِّ »

تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب به معرفی تعویذ محبت سوزاندنی با اسفند و سایر طلسم هایی که مهر شما را به دل فرد مورد نظر می اندازد پرداختیم. مجددا تکرار می کنیم از این طلسم های محبت تنها برای موارد حلال استفاده کنید و هیچگاه قصد سواستفاده نداشته باشید که بعدا پشیمانی حاصل شود. طلسم و دعا و درخواست از خداوند باعث ایجاد آرامش درونی در شما می شود و همچنین خداوند متعال صدای قلبتان را می شنود و انشاالله به خواسته تان پاسخ مثبت می دهد. اما فراموش نکنید که در این راستا خودتان هم باید تلاش کنید تا بتوانید محبتی پایدار و همیشگی در معشوق ایجاد کنید. نه اینکه محبت سریع ایجاد شود و بعدا به علت نداشتن مهارت ارتباطی کافی در زمینه جذب عشق رابطه را خراب کنید. پس به دنبال آموزش های لازم در این زمینه باشید و خود را ارتقا دهید که زندگی خوبی در آینده داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا